Kızlar 3 gün önce spiral taktirdim adetimjn son günüydü kanamam falan yoktu ama 3 gündür adet oluyor gibi kanamam oluyor neden acaba ya oruç da tutmamadim ama bilmiyorum kananam olması normal mi normalde 2 gün az az olur diyolardi iki gün içinde geçer diyolardi ama geçmedi neden acaba bilgisi olan varsa yazabilirmi