Kızlar ne olur bi akıl verin artık çıldırma noktasındayım😓 50 günlük bebeğim doğduğu günden beri gaz problemi var sürekli ıkınma ağlama huzursuzluk şikayetleriyle doktora gittim sap simplex,biogai,melisa çayı ve rezene verdi hatta günde iki tane paranox fitilde yazdı çok zorda kalmadığım sürece atmadım.bunca ilaca rağmen geçmedi geçmiyo üstelik giderek artıyo her emmeden sonra kakasını yapıyo yapamazsa hareketle yaptırıyorum ama banamısın demiyo bu aralarda kakası ciddi anlamda mukuslandı kusmaları arttı ve arada yeşil kakaya dönüşler başladı ne olur akıl verin çocuğumu hzurlu görmek istiyorum artık hiç bişeye vaktim yok sürekli onunla ilgileniyorum yeri göğü inletiyo yoksa ne olur başına gelen bi akıl versin bana😞