Arvenada1712 tuvalete giderken her defasında bunu ona söyleyin, çişe gidicem diye anlatın.Anlamaz diye düşünmeyin, siz bunu düzenli olarak söyledikçe öğrenecektir.ben tuvalete gitmeden önce, söylüyorum kızıma, çişim geldi tuvalete gidicem diye haber ediyorum.Bazen işine gelmezse ağladığı zaman oluyor,nadir de olsa.Yapacak birşey yok, evde tekim bir iiki mızırdayıp,oyuncaklarının yanına gidiyor.şu an 16 aylık oldu.Her tuvalette veya yemek yaparken,veya ortalık toplarken, tv açamayız.Günün yarısı öyle gider yoksa.