Glsm45 o zamanlar kendi sütumu sagip saat başı veriyirdum sarilik olmasin diye .Mememi tutmuyordu cunku.Sutum az oldugu icin mama da veriyordum onuda 3 saatte bir veriyordum 30 cc kadar ama 3 saati gecirmiyordum doktorim soylemisti .Alarm kurmustum geceleri daha cok Mama veriyordumm.Ikinmalarimiz o gunlerde basladi bizimde.2 aylik olaana kadar cok siddetli oldu.Bir sürü damla denedim kikuon rezene ictim fayda etmedi.Bende artik takmamaya basladim ilk gunler cok üzuluyodum cunku.Simdi 3 ay 1 günluguz ikinmalarimiz bitti şükur☺o yuzden biraz sabrrt canim psikolojini ayakta tut lutfen Evet senin icin cok zor bir sureç ama inanki zaman gectikce alisiyorsun