Ya kızlar pazartesi günü ek gıdaya başladık. İlk ve ikinci gün kabak yaptım ama yok yemedi. Dün ve bu gün havuç haşladım verdim. Düne göre bugün daha iyiydi yutabildi kakasında da gördüm havucu ama şu bir gün çay ikinci gün tatlı kaşığı vs. Bunlara uyamıyorum. Daha çok yeni olduğu için o kadar yiyemiyor. Ölçü önemli değil. Önemli olan artırarak gitmek ama bazen yemek bile istemiyor. Bu ek gıda olayı çok sıkıntılı. İleri de ne kadar vermem gerekiyor onu bile bilmiyorum. Nasıl doyduğu u anlıcam. Kafam da milyon soru işareti