Oğlum 21 aylıkken bezi kendisi bıraktı. Bıraktığı gün avm ye gittik akşam. Mecburduk alışveriş yapmamız gerekiyordu işimiz vardı. Evden çıkmadan önce çişini yaptırdım annecim sakın çişini yapma gelirse eğer anne çiş dersen ben seni tuvalete götüreceğim dedim. Öyle böyle derken 3 saat vakit geçirdik avm de hiç yapmadı. Bezi çıkardım ve hiç takmadım. Ne gece ne gündüz. Hiç de yapmadı. Bez takarsanız kafası karışır. Parka götürmeden önce çişini yaptırın. Ve tembihleyin annecim çişini yapma sakın diye. Eğer tutamayacak olursa ya yanınıza o lazımlıktan alın ya da kuytu köşe bir yer bulun mecbur 🤷🏻♀️