Archmomm hamzaedizzz evet yaptırdım. Doktorumuz çok fazla vaka oldugunu ve mutlaka yaptırmamızı istedi ısrarla bizde yaptırdık . Bir yan etkisi olmadı 🙏🏻
Bugram_5 hamzaedizzz Evet canım bizde yaptırdık bütün aşıları ortalık hastalık kaynıyor nerden ne geleceği belli olmuyor diye yaptırdık şükür bi yan etkisi olmadı tabi her bebek bir olmuyor inş bi sıkıntı olmaz sizde de şimdiden geçmiş olsun canım 🌸
hamzaedizzz Archmomm Bugram_5 Salı günü yaptırdım bende ateş falan olmadı yarın 3 gün olacak 9. Ayda aşı yok normalde falan diye konuşuyorlar ağır geliyormuş diye kafama taktım banada hiç sormadılar yaptırmak istiyor musun diye bende bilmiyordum yaptırdım
Bugram_5 hamzaedizzz olsun canım iyi yaptırmışsın yaptırmayın ilerde ilerde pişman olmadansa bide ne hastalığının çıkacağı hiç belli olmuyor ki rabbim sağlık versin bebişlerimize 🌸🧿