evet ama bagajların gittiği banttan göndermeyin. oversize bagaj olarak taşıtmalısınız. yani kontuar görevlileri minik araçlara yükleyip kendileri uçağın kargo bölümüne koyarlar. fazla kilo ödemesi talep edebilirler havayoluna göre değişken fiyatlarla