Kızlar bebeğim 7 ay 10 günlük. Herhangi bir hastalığı yok. Yatana kadar gayet keyifliydi. Öksürük falanda yok. Şimdi emzirmeye kalktım ateşi var. Vücudu 37.8 Kafası 38.4 çıktı. Dişlerine baktım herhangi bir diş belirtiside yok. Keyfide yerinde kuzumun. Paranox fitil verdim 10 dk önce. Başka neler yapabilirim ?