Selam kızlar bebegim komşumda otururken düştü kafasını tv ünitesine çarptı kaşının üstü yarıldı kucuk ama baya derin hemen hastahaneye goturdum dikis atıldı. 24 saat boyunca kontrol edicez uyurken 2 saate bi kaldirip tekrar uyutucaz. Allah beterinden daha kotusunden korusun yavrularımızın. Hayatim boyunca hatırlamak bile istemicegim bigun oldu resmen cok üzgünüm hala içim titriyor resmen kendime gelemedim hele birde güzel yüzünde o dikis izini gördükçe yüreğim daglanacak ömür boyu yazarken bile kötü oldum. 2 - 3 dikis atıldı bu dişlerin izini geçirecek iyi bi krem öneriniz varmi kendi doktoruna da sorucam tabi ama deneyim daha önemli galiba böyle kremlerde deneyip etkisini gördüm diyenlerden tavsiye istiyorum.