Ozlmabdlh 1,5 yaşındaki kızımdan idrar tahlili istediler verdikleri torbaya bir türlü idrar yapmadı hep dışına yapıyor yardımcı omur musunuz ne yapabilirim 7 torba taktım 7 side çöp
Zeynepik Canım idrar torbasını taktıktan sonra bezini bağlama beklee hami yaptığını gördüğün ann disari cikmasinii engelle ben öyle yaptım sonuç olumlu oldu ve tabi torbayi iyice doğru taktigindan emin olmak lazim