Son 1 2 haftadır özellikle istediği birşeyi vermeyince ağlarken kafayı geriye atma hatta öyle bir atıyor ki yere kafası vuruyor o kadar meme isterken özellikle göğsüme vurma bende tabi biraz zorluyorum meme demesen süt yok falan diye sinirleniyor birazda böyle bu yaşta böyle bir sinir 😀