Aventin elek tırıklı sagma makınası var ama hic memnun kalamadım hava cekme yerine süt kacırıyor bazen sütü dısarı akıtıyor bazen acıtıyor zaten sütüm az geliyor sizce manuel pompa alsam el ile sagma yapan gögüsü tam bosaltabılır mı ben mochi de kullanıyorum hemen pratik birşeye ihtiyacım oluyor siz memnun kaldınız mı hangi marka acıtmadan rahat cekım yapıyor manuel tavsıye eder misiniz?