Merhabalar🌹 Eşimin işi nedeniyle Bingöl’de yaşıyoruz. Ben adanalıyım. Bingölü çok seviyorum bebeğimden önce bir kurumda çalıştım öğretmenim. Çalıştığım kurumda Bingöllü insanlar vardı ve hepsi ailem oldu düşünün doğum yaptım burada gözümü açtım mesai arkadaşlarım vardı. Şimdi buradan giderken çok zorlanacağımı biliyorum. Tabiki insandan insana fark vardır Allah iyi olanlarla karşılaştırsın. Avm hariç bir sorunum yok insan özlüyor büyük avmlerde gezmeyi, alışveriş yapmayı vb.. ama ben zaten alışveriş işimi kıyafet yönünden Adana’dan hallediyorum.Bir de işe başlamadan önce pek gelenim gidenim yoktu sosyal çevrem hiç yoktu. İşe başlayınca çevre edindim. Bence burada mutlu olmanın yolu sosyal çevre edinmek..