Can76 poyrazinannesii1 kesinlikle serumla acın hem orta külek iltihabini engelliyor hemde burnu açıyor tavsiye ederim
Bugram_5 poyrazinannesii1 Evet canım kesinlikle eczanelerde küçük serumlar satılıyor onunla aç çok iyi geliyor 19 aylığız halen onu kullanmaktayız burnu tıkandıgında bide odasını nemli tut canım Petek üstüne havlu ısla koy 🌸
MySunny poyrazinannesii1 youtube de Osman gönülal doktorun uygulamalı vidyoları var. Mutlaka izleyin. İhmal etmeyin
Melike571 Can76 ah canım doğdu doğalı serum fizyolojikle temizledim burnunu fakat şuan kulaktaki sıvı bitikmesiyle uğraşıyoruz. Ne illet şeymiş bu kulak hastalıkları
Can76 Melike571 bizimde vardı doktor gün de 4 5 kez acın yoksa kulağında sıvı bar ameliyatla alacaz dedi 6 ay sonra gittiğimizde çok şükür bitmisti🤲yılmak yok yola devam😉
Melike571 Can76 bizde şuan antibiyotik kullanıyoruz bueun spreyleri ile birlikte serum fizyolojik ile de her gün temizliyorum inşallah geçer bziimkide yoksa sürekli geniz akıntısı ve grip yapıyor çocuğu