gokcetugce Bugün sağlık ocağında ebe gece 2 saatte bir emzireceksin bebeği dedi. Sadece anne sütü alıyor kilo alımı iyi erken de doğmadı neden böyle dedi ki anlamadım sizler gece ne kadar süre aralığıyla emziriyorsunuz?
yuksekipek gokcetugce benim kızımda 3 aylık gece emzirmesini uyanmadığı sürece yapmıyorum. Gündüzleri bayağı emiyor ve kilo alımıda gayet iyi ayda 1 kilo alıyor 3500 gr dogmustu dün tartıldık 5600 kgdı.