Deletedmom_14 Merhaba herkese, daha önce de yazmıştım ama kimse yazmadı. Kızım oto koltuğunda uyumaya başladığında çok sıçrıyo normalde yatağında yatarken hiç sıçramıyo. Neden böyle oluyo acaba başına gelen var mı?
Deletedmom_14 Karla bilemedim ki bebekler arabada uyumayı sever aslında ama kızım sıçradığı için bir türlü dalamıyo, acaba yatağındaki gibi tam yatar pozisyonda olmadığı için mi böyle oluyo?
Yenianne29 Benim kızımda sıçrıyor. Temas halinde oluyorum elinden veya ayağından tutuyorum o zaman bir iki derken dalıyor. Nedenini bende bilmiyorum tedirginlik gibi