Rosequeen1 zaten gözümü açamıyorum dediğiniz gibi oluyor finalde. Çünkü yetişkin olduğumuz için zaten geç yatıyoruz hemen pat diye uyumak mümkün değil, sonra bebeğim uyanıp oturuyor saatlerce öyle olunca dediğiniz gibi sabrım tükeniyor ve bırakıyorum ben de bazen. Çok nadir sizin dediğiniz gibi uyuyakalmış oluyor. Ama çok zaman mırıldanıp kalkmak istiyor oradan