Kızlar selam
doğum yapalı 8 ay oldu ayakkabılarım hala olmuyor önümüz bayram yaz ama ben hala bir çift spor ayakkabı ile geziyorum evde 30 a yakın ayakkabım terlik babet sandalet vs var ama hiç biri olmuyor hepinizde mi böyle oldu eski haline döner mi ayaklarım, ayakkabılarım çöp mü oldu şaşırdım kaldım 😕