Merhaba güzel anneler bebeğim 5 gün sonra 6 aylık olacak bu dönemde bebeğinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz bebeğim çok durgun çok sakin ağlayan bir bebek değil evde olduğumuz zaman biraz daha aktif ama bir yere gittiğim zaman çok durgun ve çok güzel bir bebek değil isminede çok nadir dönüyor sizin bebekleriniz nasıl