Pandispanya ateş düşürücü neden içirmeyip fitil veriyon zaten aşı sonrası ateş 38 i falan geçmedikçe ateş düşürücü vermeyin diyorlar vermezseniz daha iyi 37 derece insanın normal ısısı kadar fazla değil bence ben ilaç bile vermedim hafif ısısı artmıştı ama vermedim kontrol ettim sadece yükselir mi diye o kadar. Dr lar zaten aşıdan ateş 38 den fazla yükselmez ilaç vermenin anlamı yok diyorlar. Ayrıca fitili benim bildiğim daha yüksek ısılarda son çare veriyorlar 37 çok gereksiz