Anneler fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum… öncelikle 3 aylık bi bebişim var 20 gün önce vücudunda yani göbeğinin cevresinde yanağında ve boyun altından kulağının etrafına doğru kırmızı kabarcıklar oluşmaya başladı bir kaç gün bekledim ev sıcak belki isliktir diye krem sürdüm ama geçmediğini farkettim cocuk doktoruna getirdim (özel hastaneye) baktı uyuzdan süphelendi dermatolojiden rendevu aldım birde dermatolojiye getirdim uyuz dedi krem ve losyon verdi ailecek 3 gün kullandık bizde birşey kalmadı ara sıra kasınıyorduk oda geçti ardından karışım vermişti kaşınan yerlerimize sürmemiz için bı süreçte evdeki herşeyi yıkadım kaldrdım ütüledim.. oğlumun vücudunda ki kabarcıklar tam geçti gibi oldu ohh yaralarıda geçiyor dedim (kaşınmıyor rahatsızda etmiyor bu süreçteykende keyfi hep yerindeydi uykusuda dahil) ama 3 gün önce baktım yine aynı kabarcıklar cıkmaya başladı bu sefer kafasında ve iki kulak arkasına doğru göbekte yok ama yine gittik dermotolojiye yine uyuz geçmemiş dedi sizler olduysanız nasıl kullandınız inanın oğlumu bu şekilde görmek beni çok üzüyor