Minikbirbaby ah ahhh bilmem mii o sancıyıı o suni nin sancısını..anlamadığım bi nokta devamlo kontrol olduğun doktorun yokmuydu? Ulaşabilceğin onunla kontrollerin sırasında konuştuğun..benimde gece 12 de başladı sancım sabah 6 da haber verdim doktora hemen gelin dedi gittik bi baktık 2 cm açıklık,5 cm açıklık olduğunda epidurel verdiler rahatladım sonra açılmam sancım gitti verdiler suniyi of aman allahomm senin yazdıklarknı okuyunca yaşadklarım geldi aklıma ne kötü bi sancıymış o,sonra bebeğimin kafası doğum pozisyonuna ulaşmayınca 10 cm açıklıkla genel anesteziyle sezeryane alındım ah çektiklerimiz ah..ben sonrasında depresyona girdim yaşadıılarımı unutamadım ama şimdi 21 aylık oldu herşey geride kaldı♥️