balkizimbebegim oglumuz01 bence uyandırmayın bizin drumuz uykuda emmek kadar önemli demişti, ben ilk 15günden sonra hiç uyandırmadım kızlarımı acıkınca zaten kalkıyorlar
Bebegimm1 oglumuz01 1 aylikken doktor kendi acikirsa besle demisti ben 1.bck aylikken birakmistim kendi acikinca uyanirdi bazen akşam yer sabah kalkardi sarilik yoksa gelisimi iyiyse tabi