aybikreis Ya bir ortak alana, topluma, iş,okul,park, anaokulu vs tarzı yerlerden arkadaş ediniyorsun. Ya da edinmiyorsun. Eski arkadaşlarım var benim hep. Bir de buradan harika bir dost edindim. 2 sene olucak konuşuyoruz her gün hemde 😂 Bir gün görmeye de gideceğim. O da gelecek elbet.
Başka yeni hiç kimseyi dahil etmedim hayatıma. Yeni insan, çevre sevmem pek ben.