Kızlar bebeğim doğduğunda memeyi almadığı için 5 ay sağım yaptım. Hep biberonla içirdim sütümü. Doğal olarak oğlumla tabiri caizse hiç yapışık gezmedik. Memeyi emmediği için. Akşam hergün belli bir saatte yatırarak düzen kurmuştum. Pış pış yaparak uyutuyordum. 5. Ayda artık sağmaktan sıkıldım ve memeye koydum. Şuan 6 aylığız memeyi emiyor ama şuan uyku düzenimiz mahvolmuş durumda. Oğlum resmen bana bağımlı gibi sürekli memeye bağımlı oldu. Şmdi bana kızmayın gercekten düzenimiz bozuldu. En başta uyku düzenimiz mahvoldu. Cünkü sürekli memede uyumak ister oldu. Gece sürekli kalkar oldu. Pış pışla yatağına koyduğum an uyurdu. Şuan yattığında ne yapsam asla uyumuyor. Hep meme istiyor. Cidden bu meme olayı benim cok moralimi bozuyor. Evet haklısınız. Bebekler anneye bağlıdır. Ne deseniz haklısınz. Ama cidden 2 yaşına kadar ben böyle nasıl dayanıcam şuan onu düşünüyorum ya off offf😞😞😞 sağım yapmak daha iyiymiş