Kızlar bebeğim 3 ay 24 günlük sesli gülüyor evet ama öyle kahkahalarını çok duymuyorum çok konuşmama rağmen :( bu normal mi? Geçen bir fenomenin bebeği bayağı çılgınca kahkahalar atıyordu. 5 gün büyük benimkinden. Sizinkiler bu dönemde nasıl ya da nasıllardı acaba ?