visnelikadin Açıkçası alistirmistim kendisi zaten neredeyse 4-4.bucuklukken falan başladı istemeye ama ben vermedim 6 yi bekledim şu şekilde yapıyorum mesela omlet , pankek yaptıysam blw yöntemi ile yediriyorum ve çok severek yiyiyor yada ekmek ben elinden almasam sabahtan akşama kadar ekmekle gezer genelde blw yöntemi ile ilerledigim için eğlenerek yiyiyor sanırım.yoğurt mesela çok sever sevmediği birşey çıkmadı şuana kadar makarnayı falan da veriyorum ben kendisi ne kadar isterse o kadar yiyiyor asla zorlamiyorum atıyorum sabah az yedi öğlen ona göre birşeyler hazırlıyorum ve ne birşey izlerken nede sofradan ayrı hiç yedirmedim bizimle birlikte oturur hep belki oda teşvik ediyordur bide mesela yumurtasının sarısını peynir ile karıştırıp veriyordum bı ara sıkıldı ondan sonra tavada yaptım o şekilde yedi ondan sıkılınca başka şekil denicem kendimizden pay biciyorum ben olsam bende hep aynı şeyi yemem 🥰 umarım yardımcı olabildim