Nurselihiranur Kızlar bebeğimin poposu çatlamış ve ne yaptıysam ne sürdüysem geçmiyor tam düzelcek gbi olup yine çatlıyor ve poposu acıdığı için kakasını tutuyor. Yardımlarınıza ihtiyacım var nasıl geçecek bu ağlamaktan helak oldu yavrum
Sonsuzmutluluk Nurselihiranur Anestol ve mavi hametan karıştırıp sürün mutlaka ikisi olacak sarı kantaron yağı da iyi gelir öncelikle kabızlığını tedavi etmenix gerekir. Kaç aylık ek gıda alıyor ve 3 4 gündür yapmamaışsa mutlaka lavman yapın ki dahabçok çatlamasın
Nehirgizen Nurselihiranur doktora götürün yeğenim de olmuştu çok zor onlar için bu durum bi ilaç yazmıştı galiba yanlış hatırlıyorda olabilirim ama yarından tezi yok götürmediyseniz götürün. Eğer zeytinyağına alerjisi deflasyon yoksa bir iki çay kaşığı verin yumuşatır belki Allah şifa versin
Zelihaggl Nurselihiranur benimde oğlumun.boynu yırtıldı kanadı pisti hep ben dermocine pişik önleyici Krem kullandım 2.defa sürmeden geçti boynu poposunu da hemen geciriyo çok memnunum
Nurselihiranur 38-ruyam tamam cnm tek çeşit mi krem ? Fito anestol hametan kullanıyorum hametan yerine mi kullanayım yoksa bir tek onumu?
38-ruyam Nurselihiranur tek hamezin kullan bende senin gibi tonla krem denedim doktora gittim Bi kacgun önce bunu verdi aninda gecirdi
Nurselihiranur Sonsuzmutluluk 5.5 aylık biz aç zannettik bugğn ek gıdaya başladık ama bir daha vermeyeceğim o kadar çok ağlıyordu ki sütüm gitti zannettim yine😞 kabızlığını kendi yiyeceklerimle mi tedavi edeceğim hergün 1 çay kaşığı zeytinyağı veriyorum olur mu?
Nurselihiranur Gece gündüz ağlıyor vallahi duacınız olacağım bir çözsek şu işi anneler yardım edin bize
Nurselihiranur Nehirgizen götürmez miyim defalarca götürdğm bir sürü kan tahlili versik alerjiden sandık o kadar çok ağlıyor ki komple muayne oldu anestol ve fito verdi doktor ama geçmiyor
Alyaamom Nurselihiranur ek gıdayı fazla veriyorsanız kabızlık yapar.Anestol ve fito kremi karıştırıp sürün günde 3 defa
Nehirgizen Nurselihiranur kesinlikle kantaronda çok iyi gelir dedikleri gibi kızım alerjik benim poposunun etleri döküldü resmen kremler felan işe yaramadı sarı kantaron iyileştirdi şükür aktardan alın bir şey olmaz
Nurselihiranur Nehirgizen ayyy inş iyi gelirrr peki ne kadar sürdünüz kaç kez günde kusura bakmayın çok soruyorum ama bilirsiniz başınızdan geçmiş içim parçalanıyo yavrum ağladıkça
GiybetReis Nurselihiranur kantoron açık yaraya iyi gelmez diye duymuştum. Aksine daha cok yumuşatır iyileşmeyi geciktirirmiş
Nehirgizen Nurselihiranur sürekli kullandım altını her açtığımda sürdüm hatta vücuduna bile kullanan var kullanın inşallah şifa olur
Nurselihiranur Zelihaggl ya bizimde boynunda oluyor ama geçiyor onlar poposu ıkındıkça bir daha çatlıyor😞
Denizfdn Nurselihiranur zeytin yağı incirin ve siringayla poposuna sıkın zeytin yağını ılık suyla yıkayın poposunu sk sk nemlendirin bebe kremiyle troyd adı saglikocaginda yazdırıp alabilirsiniz
Nurselihiranur Denizfdn var o kremden elimde süreyim onuda şırıngayla ne kadar sıkayım peki ? Miktarı önemli mi