Merhaba anneler 🥰
kızım 9 ay 25 günlük henüz bir emekleme belirtisi yok her bebeğin gelişimi farklı olsada sanırım son zamanlarda buna takıntı yapmaya başladım.
yüz üstü yattığında sağdan sola - soldan sağa dönüyor ama hala yüz üstü yatmayı pek sevmiyor 10 dk sonra kıyamet koparırcasına ağlıyor.
adım attırmaya çalışıyorum çok fazla istemiyor oturuyor hemen …
onun dışında tüm gelişimi normal ,
anniii demeye başldı
babasına dad bazen baba diyor
açıktığında mammam diyor
kendi suluğunu alıp içiyor
blw denemesi yapmadan kendi yemeğe başladı
Ne istediğini belli ediyor
yani bu gelişimi normal sizce üsütüne düşmelimiyim yoksa kendi haline bırakmalımıyım 😪