24 günlük bebeğim var, 1 hafta yoğun bakımda kaldı. O sırada makine ile sağım yaptım. Göğüs uçlarımda süt kabarcığı oluştu, onları geçirdim ama yaraların geçmesi için lansinoh, garmastan kullandım. En son çare gümüş kapak kullanıyorum. Daha rahatım. Ama iki göğsümde koltuk altından göğüse doğru ağrı oluyor ve göğüslerimin sadece alt kısmı ağrıyor, sızlıyor. Üst kısımda bir şey yok. Sıcak-soğuk uygulama yaptım faydası yok. Ağrı kesici biraz rahatlatıyor ama sürekli içmek istemiyorum. Başına gelen var mı ? Nasıl bir çözüm buldunuz?