cigdemkrkmz Bazen aç sanıyorum yapıyorum yemiyor 1-2 saat sonra uyanınca veriyorum yiyor bebeğim 21 günlük. Siz en fazla kaç saat bekletiyorsunuz dışarıda hazır mamayı
Suzi-12 cigdemkrkmz 1 saat diyen var ama yarım saaten fazla bekletmeyin zaten hemen kokusu değişiyor kışın belki bir saat olabilir ama yazın olabildiğince az bekletinn
Esra17 cigdemkrkmz mamanın üstünde yazıyor aslında o an yaptınız yemedi çöp oluyor malesef vermeyin bebeğinize
Deletedmom_33 cigdemkrkmz Mama üzerinde en fazla 1 saat diyor. Ben 30-35 dk dan sonra döküyorum. Tekrar ısınsın diye sıcak suya da koymuyorum(kaynanam koyuyor uyardım kaç kez)
iremceren cigdemkrkmz 1 saattir süre hatta yaz sıcağı veya ev sıcaksa süre daha kısa olur mamanın kokusu hatta yapısı da değişir
cigdemkrkmz Esra17 bir saat yazıyor internet sitesinde ama kuzenim 15dk dedi yenidoğan bebek 15dkda mümkün değil bitirmesi az az dinlene dinlene yiyor çünkü