Erguvn reflüden bende çok çektim ama alerji de olabilir aslında gözlemlemek gerekir veya gaz da oluyor olabilir bebeklerin bağırsaklarının düzeni oluşana kadar sorun olabiliyor bizimki hem kolik hem de reflü vardı ve besin alerji olduğu için bende çok çektm. Mümkün olduğunca sakin kalın geçici olduğundan emin olun sabredin. Reflüde bebeği sürekli beslememek gerekiyormuş mesela ben 1,5-2 saatte bir emzirirdim doktor kesinlikle yapmayın yer açılsın hazmetsin bekleyin izin veri bebeğe dedi 3 saat bekleyeceksiniz ağlasa bile dedi ve bende 2,5-3 saat beklemey başladım o zaman daha rahat etti sürekli dik tuttuk beslenme sonrası gazını mutlaka çıkarttırdık. Sizde kusma da oluyor mu