Ronya1303 Kızlar genelde herkes 40 ı çıkınca paylaşıyor ,siz ne zaman paylaşmayı düşünüyorsunuz veya paylastınız? 🥰
Mustafayigitvebeytugannesi Ronya1303 kız ben doğduğu zaman paylaşırdım yüzü kapalı çok paylaştım da eşim biraz izin vermedi 40 çıkınca daha demeden paylaşmıştım 😂😂😂 ama tabi Instagram flan değil sadece whatsapta 😂😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ronya1303 Bir bebek bende yok ki canım,kimden neyi saklayayım 😂 paylaştım iki çocuğumu da.
Kbragzl Ronya1303 ben de 40 çıkınca atmıştım. Yani sonuçta sosyal medya da sevdiğim insanlar beni görmesini istediğim kişiler var . Herkes merak ediyordu pandemi sürecindeydik o zaman da paylaşmıştım yani
tubiiik_ Ronya1303 doğdugu gun paylastim arkasi donuk sekilde surata emoji koymayi sevmiyorum icin 29 gunlukken yuzu donek sekilde paylastim
tubiiik_ Mustafayigitvebeytugannesi allahima sukur benim bebegime nazar demedi ha emoji ile paylasmisim ha normal paylasmisim ama emoji benim şahşi dusunceme gore sacma geliyo
eylulodabas Ronya1303 sezaryen sonrası titreme nöbetim bittiği gibi paylaştım 😂 yedi aydır da neredeyse her gün paylaşıyorum, nazar yok henüz😂 burada da paylaşmıştım defalarca 🥰
Ronya1303 eylulodabas masallah büyük cesaret 😀 ümranto dıye bır fenomen var oda hemen paylaşmıstı ve hergun paylaşıyor