Hanımlar merhaba 1 haftadır grip oldum fakat 4 gündür sabahtan akşama belki 7 kere pijama değiştiriyorum sırılsıklam oluyor her öksurdugumde idrar kaçırıyorum diye düşünüyorum ama bugün daha da arttı her öksürükte sıcak bir şekilde afedersiniz bacaklarımdan süzülüyor tamamen pijamam ıslanıyor ama idrar bu kadar kaçırıyor olamam gibi de geliyor suyum geliyor olabilir mi 30+2 haftaligim bı yardım