Oykulna1 İyi akşamlar batıda önerebileceğiniz rahat düzgün yerleri yazarsanız çok memnun olurum doğuya tayinci olacaklara tavsiyem bingolu yazmayın
aylizinannesiii Oykulna1 ay tam bende bu konuyu açacaktım tayin yerleri listeleri gelmiş nereleri yazacağız batıda bilmiyorum ama doğuya gelecekler Mardin jöh rahat gezecek yeri yok pek sıkıcılığı o yönden ama eşiniz rahat eder
Zeynep0808 Moon_Light eşim astsubay benim astsubaylar genelde 8/5 ayda 4 defada 24 saat nöbeti var ertesi günü istırahat uzmanlarda genelde 24 nöbet 24 ıstırahat oluyormuş
000001ismail Bizde tuncelideyiz bu yıl tayin var ama uzatma verdik.burda olan yada doğuya tayini çıkacak olan var mı?
aylizinannesiii Skran Mardin’in neresindensiniz bizde mardindeyiz bu sene tayinciyiz aşırı heyecan sardı beni batı için
aselinannesi17 aylizinannesiii Skran biz de merdindeyiz midyat siz neresinden ☺️ Bu sene tayinciyiz ama uzatma verdik
Skran aylizinannesiii Kızıltepe de oturuyoruz tabur taşındi ama biz merkeze tasinmadik bu sene tayinciyiz diye . Bnde çok heyecanlıyım 🙈
Merveediz18 Oykulna1 bizde Diyarbakırdayız . Çok memnunuz uzatma verdik bakalım umarım kabul olur . Batı da önerebileceginiz yerler var mı kızlaaar ona göre yazalım
aylizinannesiii Skran aaa ay bizde tabur taşındı ama gitmedik gidiyoruz sonunda batıya dimi çok mutluyum 😂❤️❤️❤️
Skran aselinannesi17 biz kiziltepedeyiz biz uzatma vermedik gidicez Allah nasip ederse inşallah batıya
aylizinannesiii Skran batıya gideceğimiz için taşınmadık herkes gitti merkeze ay inşallah gönülümüzdeki hayırlısı neyse orası çıkar canım ya