Hatice0505 3 aylik oğlum yaklaşık 2haftadır kakasını 3 _4 günde bir yapıyor aynı durumda olan varmı bu aylarda
Aysimannesi Hatice0505 ben yaşamadım ama normal 4-5güne kadar diye biliyorum mama alıyorsa dışkılama sayısı azalıyormuş
gmzeekk Hatice0505 normal canım 5 günde bir yapabilir demişti doktor bana benim bebeğim 3 ay 13 günlük hergün iki üç kere yapıyor ama yapmaması da normalmiş
BuseBlt Hatice0505 2 günde 1 yapıyordu mama ile besleniyor. Doktor normal, hergun yapması gerekmiyor dedi
Ayso5 Aysimannesi mama mj anne sütünde mi ben anne sutu veriyorum daha geç yapiyor ama mama da hemen yapiyor
Hatice0505 gmzeekk normalde oğlumda günde iki kere yapardı acaba doymuyomu diye düşünmeye başladım artik