Nurylmz06 Selam kızlar çay makinam bozuldu markası karacaydı şimdi ne alsam bi türlü karar veremedim karacanın yedek parçasını da bulamadım . Deneyip memnun olduklarınızı söylerseniz çok iyi olur 🌸 Şimdiden teşekkürler
minikkoalammmm Nurylmz06 fakiri önermem kesinlikle fakir marka elektrikli ne aldıysa maksimum 1 sene kullanabildim hep sorun çıktı
Miniminnakbebe Nurylmz06 çeyizime korkmaz almıştık 2 yıl olacak bi sıkıntı yaşamadım hemen hazır oluyor
misliina Nurylmz06 benimki homend pek çaydan anlamam ama herhangi bir sorun yaşamadım 🤗 son zamanlarda gözümde Beko dem var 🤩
3yasakadarsifirekran minikkoalammmm aynen bende çeyizime fakir almıştım 2. Senede bozuldu 2 kere yaptırdım yine bozuldu fakirden koşarak uzaklaşıyorum artık
MSM58- Beko aldım çok yakın tarihte asla memnun değilim kaynatma düğmesi kaynamadan atıyor onca para çöp.
Nurylmz06 MSM58- bazen şanssızlık olabiliyo benim de karaca makinam yepyeniydi paramız çöp oldu . 🤦🏻♀️
Bal-Kaymak Nurylmz06 çay makinem de kahve makinem de fakir. Çay makinesi Fakir river modeli. Ben çok memnunum. 4 yıl oldu. Hiçbir sorunu yok. Çayı da güzel oluyor. Tabi gönül ister Beko otomatik çay demleyenden olsun ama 😂😂