Elif311 Omurbebek daha yatmamış anladığım kadarıyla e devlete Iban bilgilerinizi tanımlayın diret hesabınıza yatar ben öyle yaptım
Elif311 Sibely65 valla bize tarih vermişlerdi 2 ay vardı hemen hemen. Süt parası oluyor o hemen yatmış doğduğu gün. Doğum parası 2ay içinde yattı.
zeynep321 Omurbebek Bnmde öyle yazıyordu gittim sordum bugün emzirmede doğum da yatmış 3ay oldu bnmde emzirme i için başvuru yapmadık da doğum için başvuru yapalı iki ay olmustu