2bebelianne__ Merhaba kızlar prima premium care külot bez kullanıyoruz pahalı gelmeye başladı numarası büyüdükçe aktif bebek külot bez alacam arada fark varmı? sızdırma sorunu olur mu? deneyen anneler yazarsa iyi olur🌸
Deletedmom_72 2bebelianne__ Gece premıum kullanıyorum aktif bebek sızdırıyor maalesef.Ama gündüz aktif bebek kullanıyorum sıkıntı olmuyor
Umaybebek 2bebelianne__ pek bir fark göremedim açıkcası bir aydır aktif bebeğin cırtlısını kullanıyorum kızım çok şiş yapar 14 saate kadar sızdırma problemi yaşamadım. İki bezde benim için şahane
Moonlightttt Deletedmom_72 merhaba külot bez cirtlidan daha mı iyi oluyor?dönmeye başlayınca mi geçmeli külot beze
Deletedmom_72 2bebelianne__ Sadece gece kullanıyorum bu bezi resmen hayatım kurtuldu.Her sabah taşıyordu çünkü
Deletedmom_72 Moonlightttt Merhaba ben gece için kullanıyorum külot bezi,bebeğim 20 aylık ve çok hareketli yatıyor.Sızma problemi vardı halloldu bu sayede
barlassmoom 2bebelianne__ hayır hiç olmadı, hatta dışarıya çıktık min. 5-6 saat değiştiremedik bir gram sızma yoktu.. olması gereken bedeni kullanır ve düzgün bağlarsanız aşırı bir çiş yapmadıkça taşmaz
2bebelianne__ Umaybebek Ben aktif bebek külot bez almayı düşünüyorum geceden sabaha kadar kupkuru premium care aktif bebek de öylemidir acaba
yareninannesiiii 2bebelianne__ ikisinde denedim benim kızım aktif bebek kullanıyor o kadar çok çiş yapıyor bazen çok doluyor ama yinede sızdırmıyor
Umaybebek 2bebelianne__ prima genel olarak uzun süre kuruluk sağlıyor sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum 🤗
yareninannesiiii 2bebelianne__ cırtcırtlı çünkü çok yapar külot bezle uğraşamam yani çok yok ama aktif bebeği daha çok beğendim
RainOverMe Aktif bebegın külot bezi cırtlısından daha kücük beden olarak. Premıum care aldım ama onun bedenı daha genıs dedıklerı ıcın aktıf bebegı kullanıyorum kücülmesın dıye. Premıum care cırtlı ıle külot bez arasında beden farkı var mı
irva 2bebelianne__ Aktif külot bez kullanıyorum 17.5 aylık oğlum.Çok da su içen bir çocuk.Gece hiç sızdırma yaşamadık.Erkek çocuklarda sızdırma sorunu çok oluyor bezlerde.Ama tek sorun yaşamadığım bez bu oldu.
2bebelianne__ irva kaç numara kullanıyorsunuz? biz 4 numarada sızdırma sorunu yaşadık 5 e geçtik şimdi daha iyi