Moonlightttt Dişimi cektrdm ve iltihap oldu. Bebeğim emdiği icin önceden başka diş için largopen kullanmıştım ve bebeğim çok ishal olmuştu
TospikOglusum Moonlightttt ben agumentin kullandim emziriyodum hiç sorun olmadi sadece doktor içtikten 4saat sonra emzir demişti bukadar iciliyo
Moonlightttt Emzirirken Agumentin veriyorlar mı acaba? Sağlık ocağına yazdirtayim ona göre, dişçiye birdaha gidemem
Kestanesekeri Moonlightttt dün yazdı doktorum 2 öğün Burun içi yaralarım çok oluştu enfeksiyon olmuşum şart dedi emzirme falan demedi
Aselkusum16 Moonlightttt ben kullandım diş için emzirmeyede devam ettim çok şükür birşey olmadı ishal vs.. doktorum bir sıkıntı yok demişti ( ankaradayken) .. şimdi kızım 1 yaşında emziriyorum tabi geçen gün yine dişim yüzünden antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ama bu sefer başka bir ilaç verdi emziren annelere bunu veriyoruz süte en az geçen ilaç bu dedi .(bursada bir klinik)
Moonlightttt deniz-95 cok teşekkür ederim.ben bı diş yaptırdım vermedi emziriyorsun dedi, largopen verdi o da geçirmedi 2kutu içmem gerekti. Sonra da bebeğim baya uzun süre ishal olmuştu.
Moonlightttt Bbannesi çok teşekkür ederim. Önceki yaptrdigimda olmaz dedi doktor vermedi ama evet sezaryen den sonra içmiştim doğru dediniz hiç aklima gelmedi 🙈
Moonlightttt TospikOglusum çok teşekkür ederim ☺️ bebeğim çok ishal oldu largopen içmiştim önceden , Agumentin vermemişti. 4 saat durmaz ama elimden geldiğince vermem 🌸
Moonlightttt Aselkusum16 ben de öncesinde 2kutu kullanmıştım ilk kutu etki etmemişti . Bebeğim ishal olmuştu o dönem . Demekki daha risksiz ama çok teşekkür ederim.