Merve9812 Bebeğim 2 aydır meme reddi yaşıyoruz alıyor az emdikten sonra kafasını geri atıyor . Alerji dediler diyetle de bi düzelme olmadı . Gitmediğim doktor kalmadı ne yapmam gerekiyor🥲 bu durumu aşan varmı ? Bebeğim 3 buçuk aylık
Efem123 Merve9812 canım bebegim1 yaşında benim şuan bizde meme reddi yaşadık 3 aylıkken biberon yüzünden bizkki biberon istiyordu mememi tutmuyordu uyuturdum öyle emzrirdik sürekli sizin ne sebepten meme reddi bilemiyorum ama geçiyor yani 6 aylık olunca geçmişti emmeye başladı
Dilaraevin Merve9812 benim eltimin kizida ilk dogdugunda oyleydi ama onun göğüs ucu olmadigi icin goyle yapiyordu sonra silikon gogus ucu aldilar ve sekerli suyla tatlandiriuorduk emzirdigi sirada annesinin gogsundan onun agzina gelecek sekilde sekerli su damlatiyorduk oyle oyle tuttu sonra deneyinz sizde