36 günlük bebeğim var uykuya dalamıyr emdirirken gögsüm de uyuya kalır hep sonra gazını çıkarıym geri uyanır sar başa yataga yatırınca geri uyanırmesela gece kalkıyor emmeye emdikten sonra üç dört saat uyumaz öylece bakar yataga yatınca ağlar hep kucakta olmalı ölüym uykusuzluktan ne zman düzene girecek böyle devam etmez değil mi anneler zaten çok gazlı bir bebek çok yoryr beni gece de uyumayınca insan kafayı yiyor