Kızlar merhabalar.
Doğum yapalı 1 sene oldu. Normal doğum yaptım. Hem iç hem dıştan dikişim var. Çok değil ama doğumum Zor oldu. Hapşurduğumda , öksürdüğümde , çok güldüğümde . İdrar kaçırıyorum. 🙈bu yuzden tuvaletimi çok tutmamaya çalışıyorum. Doktoruma danıştım. Kegel önerdi. Ve doğum sayısı bitince gel dedi. Tedavisi için. Doğumdan önce böyle birşey yoktu. Benim gibi bu sorunu yaşıyan varmı acaba?
Herkese iyi geceler.