Benim kizim da 3. 5 yasinda sadece dede ,babaanne,amca onun disinda kimseye ne yanasir ne yaklasir.Hatta babaanne ,dede,amca sadece evdeyken iyiler disarda onlarin yanina da gitmez 🥴
Disarda gorenler bu cocuk konusmayi bilmiyor ogretsene falan diyorlar.Halbuki evde cenesi hic durmuyor