Ben de silikon ucla tutturdum sonra bıraktık onu da. 4 aylık oğlum, zor süreclerden gectik, arada red falan da oluyor ama devam ediyoruz şükür 🙏 biberon emZik kullanma canım. Etrafa da kulak asma, uzaklaştır gerekirse bir süre. Yanında en cok güvendiğin ve sana moral olacak bir kişi olsa yeter. Emzirme anne ile bebek arasında olan bişey hele ilk zamanlarda alışana kadar başbaşa dene canım. Bence yaparsın, anneler yapar 💪💜💐 facebookta emzirme akademisi diye bir grup var cok destek oluyorlar aklında bulunsun. ☺️