Arkadaşlar çok acil bi sorum olucak 19 aylık kızım yarın anjiyo olucak 12 den sonra bieşy yedirmeyin demişler ,kızım emdiği için geceleri memeye uyanıyor ,eşimde emdiğini belirtmemiş doktora acaba emse sıkıntı olur mu bu konu hakkında başından geçmiş olan yada bilgisi olan var mı sıkıntı olur mu emdirsem 12 den sorna yoksa nasıl durduracağım gece hiç bi fikrim yok