Simay_Alya54 Anneler benim üç yıl oldu sezeryan olalı sizinde çok iş yaptığınız da usuttugunzde ya da zorladiginizda ağır kaldirdigunizda hala bel ağrısı ve alt karın bölgesinde böyle hafif ağrı oluyor mu bunalr dışında başka bir sorunum yok çok şükür
Aklimdasin Simay_Alya54 2 sezeryan oldum ilkinde ilk 1 sene dedikleriniz oldu ondan sonra olmadı. Şimdi 10 ay olacak sadece oglumu kucagımda tasıyınca bel agrım cok oluyor kilolu diye sanırım ama ilk günki kadar değil
Ogullarinaasikanne Simay_Alya54 bel agrim oluyor hatta dün daha konuştum eşimle. Bel agrim kaldi dogumdan diye cok normal tatlim
luluuu Simay_Alya54 Haziran’da 2.senem olacak böyle bir problem yaşamadım ama bazı kişilerden duyuyordum bazen
Simay_Alya54 Ogullarinaasikanne bazen korkuyorum ama ciddi bişi olsa daha farklı şeyler olurdu diyorum usuttugunde ya da çok iş yapıp zorlandigimda oluyor genelde
Asllihhan Simay_Alya54 4 ay geçti ilk 1 ay hariç hasta da olsam adet de olsam böyle bir şey yaşamadım
Duygu2020 Simay_Alya54 bendede ağrı oluyor hep hele ki kızımın bezini değiştirirken haftaya iki sene olacak benim arkadaşımda sezeryan oldu 6 senesi bitti onunda halen ağrısı varmış insandan insana değişiyor galiba