Kendinizi çileden çıkınca nasıl sakinleştiriyorsunuz kızım 17 aylık olacak evde gelin kaynana gibiyiz herşeye muhalefet herşeye itiraz bardağı elimde tutmama bile kızıyor yere koy diye gösteriyor yere koyunca susuyor, parka gitmek istiyor ama ayakkabısını giymek istemiyor, bebek arabasını bi elime kızımı bi elime alıp aşağı iniyorum aşağıda koyacağım içine hayır şimdi koyup ikimizi bir indireceksin aşağı diyor nasıl taşıyım Allah aşkına takla atarız merdivenlerden, sakin kalmaya çalışıyorum ama bu aralar öyle sinirlerimi hırpalıyor ki kuytu köşe bulup ağlıyorum hemen gelip çekiştiriyor depresyona girecek bile vaktim yok, az önce çamaşır makinesinin programını değiştirmiş yine mecbur en baştan başlattım sinirimden yere çöküp elimle yüzümü kapattım offfff dedim gelmiş elimi çekip ceeee diyor masumluğunu görünce kendime kızıyorum ne yapacağım bilmiyorum herşey üst üste gelince en ufak şeyde bile çileden çıkar oldum, kriz anlarını nasıl yönetiyorsunuz içimden 10a kadar saymaya bile zaman tanımıyor çekiştirmeye devam ediyor