angel24 Arkadaşlar merhaba kırkımın çıkmasına 2 gün kaldı.saçımı boyatmak istiyorum ama kararsız kaldım. Siz ne yaptınız??
Yaren_22_a angel24 bende tam 40 ım cıkınca boyadım ama 2 saat emzirmedim sağdıığım sütlerden vermiştim sonrasında emzirdim bir sorun yasamadım
angel24 Gmzcn mama ağırlıklıyım 1-2 öğün anne sütü veriyorum sağarak oda gerçi farketmiyor sonuçta bünyesine giriyor sütüm.organik yaptıran yokmu??